[Haifux] הרצאה בנושא האקינג במועדון Haifa-Sec...

Guy Edri guy at pclabs.co.il
Mon May 20 12:33:36 MSD 2013

*לכל חברי Haifux.*

אני מתכבד להזמין אתכם כל מי שמעוניין לשמוע הרצאה בנושא האקינג.
תאריך ההרצאה ביום רביעי ה29 במאי בבניין מדעי המחשב קומה 1 כיתה 5(שכנים
שלכם).
הלינק הבא אפשרי לראות אותו גם אם אין לכם חשבון פייסבוק פעיל,לאשר הגעה חובה
חשבון פעיל.
https://www.facebook.com/events/155641094616441

אני גם ארשום את התוכן של ההזמנה כאן.

ברוכים הבאים למועדון Haifa-Sec.
מפגש מספר 2 יוצא לדרך...
נושא ההרצאה – MiTM(Man In The Middle) Attack

בהרצאה שלי אני יעבור על כמה נושאים.

1 – הסברים כללים על Networking,עקרון 7 השכבות ועל איזה שכבה אני הולך להתמקד
בהתקפה בהרצאה שלי.
2 – מבוא קצר לקריפטוגרפיה והתמקדות על מפתח ציבורי/פרטי,SSL.
3 – הסבר מה זה MITM ATTACK  ואיך אפשר לממש אותה.
4 – הדגמה של התקפה של MITM בכיתה.

ההרצאה תהיה משולבת תאוריה ופרקטיקה בו זמנית.

מומלץ להגיע עם הפצה של Penetration-Testing למי שמעוניין להתנסות בחומר
שיועבר בהרצאה,אפשר למצוא אותה באתר הבא:
http://www.kali.org/downloads/

אשמח לראותכם

בברכה